Dit keuzevak is een verdieping van het keuzevak Commercieel.
Je leert hoe je onderzoeksmethodes kunt inzetten om belangrijke informatie te krijgen voor je bedrijf. Denk hierbij aan het opstellen van vragenlijsten, interviews, verzamelen van gegevens en hoe je deze kunt analyseren.
Je doet ook onderzoek naar zaken die invloed hebben op de bedrijfsvoering zoals een logo/huisstijl, locatie, etalage, winkelinrichting, multichannel en distributie. De gegevens die je hebt gekregen verwerk je in een presentatie.
Deze presentatie ga je geven aan de opdrachtgever of je medeleerlingen en je sluit af met een voorstel voor verbetering.
Wil je echt, ooit dat eigen bedrijf? Dan is dit een must!
Dit keuzevak is een verdieping van het keuzevak Commercieel.
Je leert hoe je onderzoeksmethodes kunt inzetten om belangrijke informatie te krijgen voor je bedrijf. Denk hierbij aan het opstellen van vragenlijsten, interviews, verzamelen van gegevens en hoe je deze kunt analyseren.
Je doet ook onderzoek naar zaken die invloed hebben op de bedrijfsvoering zoals een logo/huisstijl, locatie, etalage, winkelinrichting, multichannel en distributie. De gegevens die je hebt gekregen verwerk je in een presentatie.
Deze presentatie ga je geven aan de opdrachtgever of je medeleerlingen en je sluit af met een voorstel voor verbetering.
Wil je echt, ooit dat eigen bedrijf? Dan is dit een must!